مجموع صنایع غذایی سنت اولین تولید کننده دورچین و دور غذایی در ایران
مجموعه صنایع غذایی سنت اولین تولیدکننده دورچین ودورغذایی درایران

مجموعه صنایه غذایی سنت با سابقه چند ساله دارای با کیفیت ترین دورچین های غذایی برای تزیین غذاهای خانگی شماست تا خدمت هر چند کوچکی به شما مردم عزیزمان ارائه بدهد

دورچین های مجموعه صنایع غذایی سنت شامل چاقاله هلو . هویج اسلایس شده . بنه کوهی . سیب درختی و … است که باعث حس تنوع و رضایت در سفره های غذایی شما میشود .

در این دنیا هر خوردنی ترشی که طعم دهانمان را عوض کند و با ذائقه‌مان سازگار شود، می‌تواند برایمان بسیار هوس‌انگیز باشد و حال و هوامون رو عوض کند. دورچین چغاله هلو و گوجه‌سبز  و … از این دست خوردنی‌هاست که دیدن و حتی فکرش هم باعث تراوش غدد بزاقی و شیره معدی می گردد .

چند مورد از عکس های دورچین های باکیفیت مجموعه صنایع غذایی سنت را با همدیگه میبینیم :

همانطور که در شکل میبیند ترکیب دورچین سنت همراه با کباب و جوجه کباب ترکیب زیبایی را ایجاد کردند و باعث افزایش اشتها و رنگارنگی سفره غذایی شما میشوند

یه دورچین خوشمزه  شامل بامیه سنت  . هویج سنت و چاقاله هلو  سنت . خیارشور سنت و … هست در کنار جوجه ماستی که بسیار هوس انگیزه …!!!

حالا با همدیگه میریم و یک مورد از خواص بسیار شگفت انگیز دورچین های مجموعه صنایع غذایی سنت را با همدیگر بررسی کنیم و با خواص درمانی آن آشنا شویم

خواص خیارشور :

سلامت استخوان های بدن :

خیار هامنبع ویتامین K هستند. دانشمندان در سال ۲۰۰۷ به رابطه بین ویتامین K و سلامت استخوان ها پی بردند. تحقیقات نشان داد که وقتی مصرف ویتامین K کم باشد، احتمال ضعیف شدن تراکم استخوان ها  بالا می رود. به همین دلیل مهم است که به اندازه کافی ویتامین K دریافت کنیم تا از استخوان ها محافظت گردد. خیار همچنین مقدار زیائی کلسیم نیز دارد. استفاده بیش از یک وعده خیار در روز به افزایش سطح ویتامین K و کلسیم در بدن کمک می نماید.

تاثیر تامین آب

یکی از مزایای خوردن خیار این است که سرشار از آب میباشد. خوردن خیار به تامین آب بدن کمک می کند. از آنجا که آنها ۹۵ درصد آب می باشند، خوردن خیار در هوای گرم   درست مانند نوشیدن یک لیوان آب عمل می کند. دریافت آب کافی به دلایل مختلفی از جمله سودمند بودن برای کاهش وزن مهم میباشد. اگر بدنتان کم آب باشد و سعی در کاهش وزن کنید، ممکن است بیشتر غذا مصرف کنبد چون مغز دستور می دهد با خوردن بیشتر مایعات بدن را تامین کنید. اگر می خواهید چیزی بخورید بهتر است خیار یا غذایی باشد که سرشار از آب باشد، تا آب بدنتان نیز تامین شود.

مزایای قلبی و عروقی

برخی تحقیقات نشان داده اند که استفاده از برنامه غذایی سرشار از سبزیجات به حفاظت بدن از بیماری های قلبی و عروقی کمک مبنماید. برنامه های غذایی سرشار از سبزیجات به طول عمر بیشتر کمک می کنند و خطر بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهند. چنین برنامه هایی منبعی غنی از آنتی اکسیدان ها را فراهم می کنند، که سلامت قلب و عروق را تضمین می کند. با این حال، از آنجا که مصرف سبزیجات بالا می رود، این برنامه های غذایی منبع نسبتا بالایی از نیترات های سبزیجات را نیز به همراه خود دارا میباشد. سبزیجات منابعی گسترده از نیترات خوراکی هستند که در خون تبدیل به اکسید نیتروژن می گردد. این اکسید نیتروژن به رگ های خونی به عنوان وازودیلاتور کمک می نماید که برای سلامت قلب و عروق و کاهش فشار خون مفید میباشد. بنابراین خوردن خیار و دیگر سبزیجات علاوه بر کاهش وزن به سلامت قلب و عروق نیز کمک می نماید.

تراکم انرژی پایین، تراکم مواد غذایی بالا

۱۰۰ گرم خیار یا یک لیوان، حدود ۱۵ کالری، آن هم بدون چربی دارد. این مقدار خیار یک گرم فیبر، ۱۵۰ میلی گرم پتاسیم و مقدار بسیار کمی کلسیم، آهن، منیزیم، زینک، ویتامین C، ویتامین های گروه B و ۱۶ میکرو گرم از ویتامین K به بدن می رساند. استفاده از برنامه غذایی با تراکم پایین انرژی به کاهش وزن کمک مینمابد. خوردن غذاهای کم کالری و سرشار از آب مانند خیار کمک می کند بعد از خوردن احساس سیری کنید. در یک تحقیق در سال ۲۰۰۷ به دو گروه رژیم هایی داده شد که در هر دو چربی بسیار کمی در نظر گرفته شده بود اما تنها برنامه یک گروه هم کم چرب و دارای میوه و سبزیجات بود. در پایان یک سال نتایج نشان داد گروهی که میوه و سبزیجات زیادی مصرف نمودند کمتر احساس گرسنگی کردند. هر دو گروه وزن کم کردند اما گروهی که میوه و سبزیجات زیادی مصرف نمودند، برنامه شان دارای تراکم انرژی پایین تری بود. اضافه کردن میوه و سبزیجات بیشتر به برنامه غذایی کمک می کند کمتر کالری دریافت نمایند